Una imatge sobre la mobilització ciutadana a Beirut guanya el Concurs de Fotografia Solidària 2023
La fotografia "No oblidem" d'Andrea López Pastor (1997) és la guanyadora del Concurs de Fotografia Solidària 2023, organitzat per l'Ajuntament de Girona. Es tracta d'una imatge captada durant una manifestació a Beirut el 2022, que mostra el dolor i la indignació d'un poble que segueix reclamant justícia per a les víctimes de l'explosió del 4 d'agost de l'any 2020 al port de de la capital libanesa.





Guía de San Pedro Alcántara








































