La Policia Municipal de Girona va tenir ahir a la tarda dues persones per un presumpte delicte de robatori amb violència. Els autors dels fets, que van tenir lloc al barri de Santa Eugènia, són dos homes de 30 i 32 anys i no tenen antecedents policials.
Els fets van tenir lloc al voltant de les 18.45 h, quan la central de la Policia Municipal va rebre una trucada d'unes persones que tenien retinguts els autors del robatori d'un telèfon mòbil. Un cop van arribar al lloc del fets, van detenir dos homes, de 30 i 32 anys, per un presumpte delicte de robatori amb violència.
Sobre els fets ocorreguts, la víctima del robatori va explicar que estava caminant amb un cotxet amb un nen petit i va veure que algú li acabava d'agafar el mòbil de la butxaca. Es va girar i va veure dos joves que cridaven. Un d'ells va voler deixar el mòbil damunt d'una finestra i, quan la denunciant va anar-lo a agafar, l'altre jove la va amenaçar i intimidar per tal que no l'agafés. Ella es va enretirar i els dos joves van fugir amb el mòbil. Posteriorment, unes persones que havien vist els fets van sortir corrent darrere d'ells i, després, una d'elles va tornar amb el seu mòbil, explicant que suposadament un dels autors l'havia llençant.





Guía de San Pedro Alcántara
Comentarios
Aviso





