La regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro, ha anunciat avui matí que l'empresa Logitravel (ara part del Grupo Viajes El Corte Inglés) serà la responsable de desenvolupar el comàrqueting turístic al mercat nacional durant un mes i mig, concretament es preveu que comenci l'1 de novembre i finalitzi el 15 de desembre.
Tal com ha recordat Navarro, aquesta iniciativa és una oportunitat per a la marca Palma en el mercat emissor nacional i que la destinació ha d'aprofitar traslladant missatges de valor als potencials clients. La posada en marxa d'aquesta acció permetrà millorar la difusió de la marca, amb l'objectiu de generar vendes de paquets a la Platja de Palma com a destinació prioritària, així com a Palma ciutat.
Navarro s'ha mostrat molt satisfeta amb el resultat de la convocatòria i ha assenyalat que la proposta de Logitravel ha destacat per ser la "més innovadora i diversa" i oferir millores significatives respecte de les necessitats plantejades per la Fundació. A més, ha presentat un pla de continguts i un òptic de les accions molt complet, variat i alineat amb els objectius que la Fundació té per a aquesta campanya. El canal de venda en línia promocionarà també paquets dinàmics de vol+hotel i de ferri+hotel, a més del producte només hotel, fomentant sempre l'increment d'estada mínima.
En aquest sentit, la regidora ha indicat que el missatge que la Fundació vol transmetre és "convèncer que Palma, amb la Platja de Palma al capdavant, és la ciutat per a l'escapada perfecta per a aquesta temporada baixa". I hi ha afegit que "amb la campanya es volen posar en valor els avantatges competitius que tenim com a destinació urbana i cosmopolita, i és que Palma és la destinació perfecta, tranquil·la, amable, segura i que aposta per la sostenibilitat".
Per la seva banda, Joan Balaguer, director general de Logitravel, ha declarat que "des de Logitravel estem molt satisfets que Palma ens hagi confiat un any més la promoció de la destinació en el mercat nacional".
En aquesta línia, Balaguer ha destacat que "Palma és una destinació molt important per a Logitravel. Som d'aquí!, coneixem Palma a la perfecció i comptem amb un ampli dossier de productes a la ciutat. És un plaer col·laborar en la seva reactivació dins del mercat nacional a través d'aquesta campanya conjunta".